• Σας ενημερώνουμε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας, λόγω τεχνικών βελτιώσεων, θα υπολειτουργεί για μικρό χρονικό διάστημα.  Ευχαριστούμε.

Αποστολή Παραγγελιών

Ο τρόπος αποστολής καθώς και πληρωμής μιας παραγγελίας επιλέγεται από τον πελάτη κατά την διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Η παράδοση των προϊόντων μας μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας είναι άμεση και μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

ü   ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

ü  ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ü  Παραλαβή από το κατάστημα μας .

 

Κόστος Αντικαταβολής;

Το κόστος της Αντικαταβολής για όλη την Ελλάδα συμπεριλαμβανομένης της Αττικής ανέρχεται στα 2€ .

Κόστος Μεταφορικών για Αποστολή εντός έδρας

Το κόστος των μεταφορικών είναι 3,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για δέματα μέχρι δύο (2) κιλά και 1€ για κάθε επιπλέον κιλό. 

Κόστος Μεταφορικών για Αποστολή εκτός έδρας

Για αποστολές εκτός το κόστος των μεταφορικών είναι ως εξής :

5 € για δέματα μέχρι δύο (2)  κιλά Και 1 € για κάθε επιπλέον κιλό.

Εάν επιθυμείτε η παράδοση των ανταλλακτικών να γίνει Σάββατο πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχει επιπλέον χρέωση και μας ενημερώνεται τηλεφωνικά.

 

Σημείωση

Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα στο καλάθι των αγορών σας με βάση το βάρος τους, σε κάθε άλλη περίπτωση επικοινωνήστε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.

 

Ευθύνη μεταφοράς προϊόντων.

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για:

Α) καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Η μεταφορά των προϊόντων  σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύον με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία μας.

Β) καθυστερήσεις λόγω ανώτερα βίας.

Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παραγγελίας.

Επιστροφές Προϊόντων/Ανταλλακτικών γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 7 ημερών και (2 ημερών για τα ηλεκτρολογικά μόνο) από την παραλαβή τους και μόνο για  αντικατάσταση με άλλο όμοιο ανταλλακτικό/ά. 

1) Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.

2) Σε όσα φέρουν ταινία ασφαλείας , θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη.

3) Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, όπως η αρχική της κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρία μας, έχει το δικαίωμα άρνησης της επιστροφής προϊόντος. Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια. Το κόστος των μεταφορικών  επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.  Σε περίπτωση δικού μας λάθους όλα τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.

Καθυστέρηση Παράδοσης Παραγγελιών

Ο χρόνος αποστολής και παράδοσης μιας παραγγελίας μπορεί να επηρεαστεί από τους παρακάτω λόγους:

1) Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.

Σε κάθε παραγγελία επικοινωνούμε μαζί σας πριν την αποστολή, για επιβεβαίωση των στοιχείων αποστολής, των στοιχείων τιμολόγησης καθώς και για τυχόν διευκρινήσεις λεπτομερειών των ανταλλακτικών που έχετε προσθέσει στην παραγγελίας σας.

2) Σε περίπτωση που το προϊόν έχει καθυστερήσει να παραδοθεί σε εμάς από τον προμηθευτή μας.

Συνεργαζόμαστε σχεδόν με όλους τους αποκλειστικούς αντιπρόσωπους ανταλλακτικών Ελλάδος, για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.

3) Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμα. Επειδή ο όγκος των ανταλλακτικών που διαχειριζόμαστε καθημερινά είναι μεγάλος, υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα των προμηθευτών μας απροειδοποίητα να σταματήσει να παράγετε, να καθυστερήσει στην εισαγωγή του στην Ελληνική αγορά ή να καταργηθεί. Στην περίπτωση αυτή, κάποιος υπεύθυνος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις, για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

4) Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων.

" ×